Subject: Laserite kasutamine Pirita kloostri varemetes 14.12.24
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 15:19:27 +0200

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kasutada lasereid Pirita kloostri varemetes.
Eanmus kiiri jääb siiski kloostri müüride sisse, aga igaks juhuks ikkagi
kooskõlastaks, midagi võib ka üleseinte minna. Aeg järgmine:

                14.12.2024 17.00 – 22.00 – paigaldus, testimine ja show

                              Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire
läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi põhisuunaga läände

Ürituse korraldaja: Pirita linnaosa valitsus, tehnilise korraldaja kontakt
Ringo Lips, [email-masked] <mailto:[email-masked]>  +372
55969727

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.